Használhat több kereskedői adminisztrátort?
Igen, ez lehetséges. Ez a Post Affiliate Pro opcionális funkciója, amely lehetőséget ad arra, hogy több kereskedői szerepkörrel rendelkező felhasználó legyen ugyanabban a társult programban. Kereskedőit különbözõ szerepkörökbe lehet osztani, különböző engedélyekkel.
Ennek további szemléltetésére, ha egy speciális szerepet kíván hozzárendelni egy olyan kereskedőhöz, aki csak a társvállalkozásokkal kommunikálhat, de nem határozhat meg kampányokat, akkor ezt úgy teheti meg, hogy létrehozza a szerepet, és hozzárendeli a kereskedőhöz.
Fontos
Ez a funkció nem jelenti azt, hogy a Post Affiliate Pro használható affiliate hálózati szoftverként! Az Affiliate hálózati szoftverek elválasztják a kereskedői fiókokat, de ez a funkció lehetővé teszi, hogy több kereskedői fiókkal rendelkezzen, amelyek különböző jogokkal rendelkeznek ugyanazon adatok megtekintéséhez. Ha társhálózati funkciókat keres, kérjük, látogassa meg a Post Affiliate Network weboldalunkat.
Miért érdemes több kereskedő rendszergazdát engedélyezni a társult programban?
Minden cég üzleti útján eljön az az idő, amikor terjeszkedniük kell. Ezzel a bővítéssel a vállalatnak el kell kezdenie feladatokat delegálni másokra a vállalaton belül. Így maximalizálja a munkafolyamatot, és elkerüli a túlterheltség okozta stresszt.
Tudásbázis források
Frequently asked questions
Miért érdemes több kereskedőt hozzárendelni egy affiliate marketing kampányhoz?
Kereskedőit különbözõ szerepkörökbe lehet osztani, különbözõ engedélyekkel.
A Post Affiliate Pro beépülő moduljának engedélyezése és a webhook hozzáadása szükséges a ZOHO előfizetésintegráláshoz. Győződjön meg arról, hogy az életciklus-számlázást automatizálja, és időben megkapja a kifizetést. Az URL-címre és a megfelelő paraméterekre van szükség a webhook létrehozásához. Végül a rendelés/regisztrációs űrlap integrációja szükséges.
Az affiliate hálózat közvetítőként működik a kiadók/partnerek és a kereskedők között. A hálózat beállítja a teljes folyamatot, a feltételeket és a platformot, ezért azonnal elkezdhetik az affiliate marketinget. Az Amazon partnerei az ajánlatok széles skáláját kínálják, ami kiváló lehetőség a kezdőknek. Az affiliate hálózatok díjat számítanak fel a szolgáltatásokért. A hálózati partnerek lehetnek influencerek, hirdetők vagy blogger-ek, akik jutalékot kapnak a kereskedőktől. A hálózatok kiválasztásakor a megfelelő rés, díjak és fizetési részletek, az ügyfélszolgálat és minőségi partnerek fontos szempontok.
A konverziós arány azt fejezi ki, hogy a látogatók hány százaléka vált vásárlóvá. Ez a fő célja az adott weboldal affiliate-jének, így mérhető. Az átváltási arány az iparág típusától és a márkától függ, de meghatározza, hogy hogy járul hozzá a márka a konverzióhoz, és mennyire hatékony a kampány. Ha egy cég növelni akarja a konverziós arányt, akkor hatékonyabb kampányt kell indítania.
A Post Affiliate Network hatékony automatizálásokkal, társult vállalkozások nyomon követésével és elemző eszközökkel segíti a partnermarketinget. A hálózatot három típusú felhasználó használhatja: hálózat tulajdonosa, kereskedő és partner. Nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat és 14 napos ingyenes próbaverzió elérhető.