Mi az a gyors jelentés?
Ez a Post Affiliate Pro szolgáltatásban elérhető funkció, amely gyors áttekintést nyújt a társult marketingplatform összes KPI-jéről. Ennek a funkciónak a használatával valós időben értékes betekintést nyerhet társult programjának trendjeibe, így az adatoknak megfelelően módosíthatja és testreszabhatja leányvállalata marketingstratégiáját.
Miért fontosak a jelentések?
Bár szeretnénk, nem hagyatkozhatunk arra, hogy programjaink automatikus pilóta üzemmódban fussanak anélkül, hogy időnként ellenőriznénk, hogyan teljesítenek. Egyes affiliate vállalkozások nyomkövető szoftverei zavaróak és időnként nyomasztóak lehetnek. A Post Affiliate Pro gyorsjelentés funkciója nagyon fontos funkció, mert megbízható és gyors megoldást kínál a kapcsolt vállalkozásaival és kampányaival kapcsolatos legfontosabb adatok megjelenítésére. Megtekintheti a részletes elemzéseket, például a megjelenítéseket, a kattintásokat, a CTR-eket, az eladásokat, a jutalékokat és egyebeket. Ha részletesebben szeretné megismerni az egyes KPI-ket, ezek a lehetőségek elérhetők a Post Affiliate Pro alkalmazásban. Minden szükséges információt egy helyen megtalál, és megnézheti, milyen jól teljesített a kívánt időszakban.
Annak érdekében, hogy döntéseit valós adatok, nem pedig feltételezések alapján hozza meg, segítünk kitalálni, mely feladatok teljesítenek jól és melyek nem. A kampányok és a marketingteljesítmény skálázásának abszolút legjobb módja a hozzárendelt konverziós adatok gyűjtése, és teljes kép az értékesítési csatornáról.
Tudásbázis források
Frequently asked questions
Mi az a gyorsjelentés?
A gyorsjelentés a Post Affiliate Pro szolgáltatásban elérhető funkció, amely gyors áttekintést ad a társult marketingplatform összes KPI-jéről.
Hogyan hasznosak a gyors jelentések a Post Affiliate Pro programban?
A gyorsjelentés funkció nagyon fontos funkció, mert megbízható és gyors megoldást kínál az affiliate vállalkozásaival és kampányaival kapcsolatos legfontosabb adatok megjelenítésére. Megtekintheti a részletes elemzéseket, például a megjelenítéseket, a kattintásokat, a CTR-eket, az eladásokat, a jutalékokat és egyebeket.