Geo-targeting

Mi az a földrajzi célzás?

A GEO egy adott ország, amelyre az affiliate hivatkozik. A földrajzi célzás egy módja annak, hogy a webhelylátogató földrajzi elhelyezkedését egyedi IP-cím alapján azonosítsuk.

Ezzel a módszerrel marketing célból információkat szerezhetünk a látogatóról. Növeli a vállalati marketing hatékonyságát. Ezután lehetőség van arra, hogy automatikusan más tartalmat vigyenek a látogatók elé a tartózkodási helyük alapján. A látogatók más tartalmat is választhatnak, ha először kiválasztanak egy helyet. Amikor egy weboldal látogatója valamilyen IP-maszkoló eszközt használ, a Geo-Targeting eredményei nem lehetnek 100 százalékosak.

Vissza a szószedethez Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása