Mi az a dayparting?
A Dayparting a hirdetések kezelésének része. Lehetővé teszi annak meghatározását, hogy a nap mely részében jelenjenek meg hirdetései.
Először is ellenőrizni és elemezni kell a korábbi statisztikákat és eredményeket. Ezután könnyen és egyszerűen kiválaszthatja a nap megfelelő részét a népszerűsítéshez. A beállításokban lehetőség van előre meghatározott opciók közül választani, pl. délelőtt, délután, vagy beállíthatja egyéni időpontját.
Ez egy nagyszerű módja a promóció javításának, a látogatók számának és az eladások növelésének.
Keresletoldali platformok (DSP)
A keresletoldali platformok (DSP) olyan szoftverek, amelyeket a kereskedők vagy ügynökségek használnak a hirdetési börzén való részvételhez és a készletvásárláshoz. Az automatikus döntések és valós idejű elemzés funkciói lehetővé teszik a kapcsolódást több hirdetési cseréhez és kínálati oldali platformhoz is. A szolgáltató Post Affiliate Pro által kínált kapcsolódó források között találhatók a Supply Side Platforms (SSP), a kattintásonkénti költség (CPC), hirdetési hálózat, mély linkelés, webtárhely, álcázás, hirdető és nyomon követési platform.
Niche marketing, also known as micro-marketing, targets a very specific and small segment of society with well-defined needs. Its goals focus on requirements not adequately addressed by others. It aims to meet the needs of a particular segment. Additionally, the text includes information about various related resources for advertising and marketing.
A mikro konverziók olyan kisebb műveletek, amelyek jelzik, hogy valószínűleg az látogatók végrehajtanak majd egy makro konverziót. A mikrok segítenek a marketingeseknek megtalálni az értékesítési vagy marketinggyenge pontokat. Példák a mikrokonverziókra hírlevél feliratkozás, fiók létrehozása, termékoldal-látogatás, kívánságlista-megosztás, stb. A megfelelő mikrokonverziós célok azonosításához a fő konverziós csatornákat kell meghatározni, amelyek a makro konverziókhoz vezetnek. Az e-kereskedelmi vállalkozások fő konverziós csatornája általában az alábbiakból tevődik össze: Kezdőlap > „Vásárlás most” > Termékoldal látogatás > Termék kosárba > Pénztár > Kijelentkezés > Vásárlás megerősítése.