Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Post Affiliate Pro vendégblogolási irányelvei

Jelenleg fogadunk vendégposztokat, és nagyon szeretjük őket, de ne feledje, hogy ezek minőségét illetően nagyon válogatósak vagyunk. Mivel jobban szeretjük a minőséget, mint a mennyiséget, inkább nem teszünk közzé átlagos tartalmat, amely mindenhol megtalálható az interneten. Az alábbiakban minden információt megtalál.

Általános szabályok

  • adjon meg 3-5 téma ötletet, amelyek kapcsolódnak az affiliate marketinghez, partnerkapcsolatokhoz vagy értékesítéshez, nem fogadunk el irreleváns témákat az iparágunkon kívül
  • a vendégbejegyzés célja nem csak az expozícióban és a linkben van, hanem próbáljon az organikus forgalomra is összpontosítani, ami azt jelenti, hogy keressen potenciálisan alacsony versenyszámú kulcsszavakat megfelelő keresési mennyiséggel
  • válasszon olyan témát, amelyről úgy érzi, hogy a legjobb tudása van, ha segítségre van szüksége a kiválasztásában, és segítséget keres a céllekérdezések mennyiségéhez, lépjen kapcsolatba velünk, és mi szívesen segítünk.
  • a téma, a fő kulcsszó és az alkulcsszavak kiválasztása után készítse el a bejegyzés vázlatát, amely követi az alábbiakban leírtakat (Meta Tags, H2 Tags, Pictures & Other Media, stb.)
  • a vázlat jóváhagyása után megbeszéljük a határidőt és a feladás dátumát és egyéb részleteket
  • ha a cikk elkészült, küldje el nekünk e-mailben a BIO-ját, és küldje el a ladesk.com címre Matej-nek

Tartalmi ellenőrző lista

  • A Post Affiliate Pro mindig szóközzel íródik
  • Legalább 2000 szó, lehetőleg több
  • A tartalom meghatározott kulcsszavakra van optimalizálva, és LSI kulcsszót tartalmaz, ellenőrizze őket itt, és adja meg a fő kulcsszó(ka)t: http://lsigraph.com/
  • A címnek világosnak kell lennie, és jól le kell írnia a témát, fontolja meg a zárójelek [] és () használatát.
  • A címnek rá kell vennie az embereket, hogy kattintsanak rá
  • Írjon beszélgetős hangon
  • Használjon rövid mondatokat és bekezdéseket
  • A cím után MEG KELL ADNIA egy rövid leírást a cikkről
  • A cikket több címre és feliratra kell szétválasztani, amelyek segítik az olvasót az adott cikkben való eligazodásban
  • A cikkeknek bekezdésekben kell lenniük (egyenletesen elválasztva) a jobb olvashatóság érdekében
  • 5+ kép legyen a cikkben, a saját képek plusz, a nyilakkal ellátott képernyőképek jók
  • Videókat/prezentációkat/infografikákat/gifeket szívesen fogadunk
  • Használjon különböző tartalmakat – vitákat, idézeteket, tweeteket, (árazási) táblázatokat, grafikonokat
  • Használjon különböző formázási lehetőségeket: erős szöveg, pontok, számozott szöveg
  • Hosszabb cikkekben használjon tartalomjegyzéket vagy úgynevezett hivatkozást a cikkre
  • A szöveget szóközzel kell elválasztani az olvashatóság érdekében
  • A szövegben szerepelnie kell külső hivatkozásoknak (megbízható témában hasonló webhelyekre), lehetőleg friss, új tartalomra, és többféle forrást kell használni, nem csak egyet, a http://pagerank.jklir.net/ + Alexa.com segítségével ellenőrizze a webhelyek jogosultságát + forgalom vagy hasonló eszközök (2-5 link)
  • Ha lehetséges és releváns, hivatkozzon a LiveAgentre, a Quality Unit-ra, vagy valahová, ahol a márkánkat említi (Post Affiliate Pro)
  • A szövegben szerepelnie kell a saját weboldalakra mutató hivatkozásoknak (2-5 oldal)
  • Szövegben használjon tippeket, statisztikákat vagy bármilyen más érdekes tényt
  • A listák jól működnek (pl. 10 tipp a gyakorlatokhoz)
  • A linkszövegekben (az úgynevezett horgonyszövegekben) releváns és különféle kulcsszavak vannak, és több mint 2 szót tartalmaznak
  • A fizetős/promóciós linkeknek nincs követési attribútuma a keresőmotorok számára
  • A szövegben megemlítheti a témához kapcsolódó javasolt termékeket
  • A cikk végén kell lennie 1 cselekvésre ösztönző gombnak/többnek

Linkelhelyezési ellenőrzőlista

  • A visszamutató link relevanciája és információs értéke
  • A horgonyszöveg és kulcsszavak (kapcsolódó kifejezések, kulcsszavak, szinonimák). Például jegykezelő szoftver (jegyrendszer-eszköz, jegykezelő eszköz…). Kerülje az olyan szavakat, mint „kattintson ide”, „itt vannak”, „itt nézze meg” stb.
  • Külső hivatkozások nem szerepelhetnek az oldal nyitó bekezdésében, fejlécében, láblécében, oldalsávjában vagy befejezésében.
  • Lehetőleg az organikus forgalom több mint 1 000, de a linkelfogadás mértéke a webhely általános minőségétől függ.
  • .com domainek esetén min. DR50+ (Ahrefs)
  • Nemzetközinél min. DR30+ (Ahrefs)

Mielőtt elküldené nekünk az ellenőrző listát

  • A cím fülbemászó, kulcsszavakat tartalmaz
  • A cím vagy a SEO h1 címke csak egyszer szerepel a cikkben, és a legfontosabb kulcsszavakat tartalmazza
  • Számos alcím létezik h2 tagként, és más fontos kulcsszavakat tartalmaz, és a tartalom egyenletesen oszlik el.
  • Az URL rövid, és kulcsszavakat tartalmaz
  • Kategória és 1 vagy több címke ki van választva
  • A kiemelt kép be van állítva, és megfelelően jelenik meg
  • A SEO cím legfeljebb 55 karakterből állhat, és kulcsszavakat tartalmaz
  • A meta leírás legfeljebb 155 karakterből áll, és fülbemászó
  • A kép legfeljebb 100 kb méretű, alt tagot, megfelelő fájlnevet tartalmaz, valamint szabadon felhasználhatóak (licenc)
  • Számos bejövő és kimenő hivatkozás kapcsolódik a cikkhez
  • Nincsenek nyelvtani hibák a cikkben!
  • Elkészült a bio-d, és már nagyon várod a bejegyzést 🙂

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Schedule a one-on-one call and discover how Post Affiliate Pro can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a call