Mik azok a többszintű jutalékok?
A Post Affiliate Pro egyedülálló többszintű marketing funkciót kínál, amely lehetővé teszi számos különböző típusú jutalék struktúrájának konfigurálását akár 100 társult vállalkozás szintjén.
Ezen a robusztus partnermarketing platformon a marketingszakemberek felépíthetik a társult vállalkozás fáját, hogy alkalmazkodjanak a társult programjukhoz. A jutalék struktúra minden szinten külön konfigurálható. A marketingszakemberek fix árakat állíthatnak be a partnerek számára. Ez lehet például 20 USD minden egyes szalaghirdetésre leadott kattintásért. Vagy a marketingesek más utat választanak, és dönthetnek úgy, hogy jutalékukat a teljes eladás százalékában határozzák meg. Ez sokkal gyakoribb a nagy partnerekkel rendelkező marketingszakemberek körében, mivel ez biztosítja, hogy minden partner pénzt keressen erőfeszítéseiért anélkül, hogy túl sokat adna a veszteséges haszonért.
Az első szint a király
Az első szint csak akkor király, ha megengedi nekik. A szoftver minden partnerének személyes alsóvonalat vagy személyes fát ad. A többszintű jutalékrendszer lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy minden egyes partner fát úgy állítsanak be, hogy a szülő-leányvállalataik jutalékot kapjanak az al-leányvállalataik értékesítéséért. Tegyük fel, hogy az A leányvállalat eladást utal B leányvállalatnak, aki megkapja a standard (1. szintű jutalékot), az A leányvállalat pedig a 2. szintű jutalékot.
Ebben az esetben a kampányban beállított jutalékok valahogy így néznek ki:
jutalék (1. szint): 20%
2. szint: 10%
3. szint: 5%
4. szint: 3%
5. szint: 2%
Ha ilyen beállításai vannak, a jutalék mértéke meglehetősen egyszerű. Az első szint kapja a pot nagy részét, mert ők értékesítették. A százalék ezután „felcsordul” a szülői leányvállalathoz, majd a nagyszülőhöz és így tovább:
Ha Petra egy 100 dolláros eladás hivatkozója, akkor:
- Petra 20 dollárt kap (1. szintű jutalék)
- Edward 10 dollárt kap (2. szintű jutalék)
- Regina 5 dollárt kap (3. szintű jutalék)
- Darius 3 dollárt kap (4. szintű jutalék)
- Pablo 2 dollárt kap (5. szintű jutalék)
Ön 40 USD (20+10+5+3+2) jutalékot fizet a leányvállalatainak ezért az eladásért. Ebben a beállításban Pablo, aki az ük-ük-nagyszülő, fogadja a legalacsonyabb százalékot, aminek köszönhető, hogy ő a legfelső partner a partnerfában. Ha az affiliate fa nem rendelkezik ennyi leányvállalattal, akkor a Rest Commission nevű opció manuálisan implementálható a platformon, hogy kezelje, hova kerül a jutalék százalékának „többi” része.
És természetesen, ha az összes leányvállalatát eltérően szeretné fizetni, függetlenül attól, hogy hol helyezkednek el az adott leányvállalatok között, ezt is megteheti. Teljesen szabadon választhatja meg, hogyan szeretné futtatni társult programját a Post Affiliate Pro alkalmazásban.
Miért nem fizetnek minden leányvállalatnak egyenlő mértékben?
A marketingmenedzserek mellett a leányvállalatok is keresik a lehetőségeket. A legjobb ajánlatok és a legnagyobb jutalékok szintén fontos szempontok. Míg az affiliate marketing egyszerű módja a vállalkozásoknak a piacra jutásban, a kampányokban való részvételt választó leányvállalatok meglehetősen szép filléres passzív bevételre tehetnek szert.
Lehetséges, hogy elveszíti a leányvállalatokat, ha többszintű jutalékstruktúrát használ. Azonban olyan leányvállalatokat szerezhet, akik hajlandóak dolgozni egy dollárért. Azáltal, hogy kigyomlálja azokat, akik jobban megfelelnének egy másik résnek, csökkentheti költségeit. Ennek eredményeként azok, akiket felvesz, jobban értékelik a munkájukat.
A Forced Matrix funkció mellett ez egy erős MLM-funkció is lehet, amely arra ösztönzi a leányvállalatait, hogy új leányvállalatokat keressenek, amivel több jutalékot kapnak.
Tudásbázis források
Frequently Asked Questions
Mi az a többszintű jutalék?
A többszintű jutalék egy olyan fizetési mód, amely lehetővé teszi a jutalék kifizetések önálló meghatározását több partner fában.
Miért érdemes többszintű jutalékstruktúrát használni?
A többszintű jutalékstruktúra segítségével a marketingesek minőségi leányvállalatokat találhatnak a számukra népszerűsítésre.