Mi az a PageRank (PR)?
Minden létező weboldalt a Google rangsorol a keresőjében. A rangot az oldal tekintélyétől függően adják meg. Az oldal rangsorolásakor a legfontosabb tényező a hozzá kapcsolódó linkek. Mind minőségüket, mind mennyiségüket figyelembe veszik. Az oldal rangsorolását befolyásoló egyéb tényezők közé tartozik a forgalom, a webhely kora és a webhelyre vonatkozó egyéb adatok.
Ha egy új weboldal egy meglévőhöz kapcsolódik, az örökli a Page Rank értékét. Ezt a folyamatot átengedő linknek nevezik. Ha nem szeretné, hogy egy webhely átadja a Page Rank értékét egy újonnan létrehozott oldalnak, akkor a ‘nofollow’ címke használható.
További automatizálási lehetőségek
Az automatizálás az, ami megkülönbözteti az újoncokat és a veteránokat. Tudja meg, miért.
Zarina Tungushbayeva és a Post Affiliate Pro jellemzői és funkciói, beleértve az affiliate kapcsolatokat és az affiliate menedzser önéletrajzát. Ingyenes próbaverzió és kapcsolatfelvételi lehetőségek állnak rendelkezésre. A webhely használatáról szóló sütik használatát említi, valamint egy linket a sütikre vonatkozó adatvédelmi irányelvhez. A Post Affiliate Pro számos funkciót kínál, beleértve az integrációs módszereket és a mobil alkalmazásokat. A vállalat széles körű affiliate kapcsolatokat kínál, és lehetőséget biztosít a kapcsolatfelvételre az ügyfelekkel.