
Partner marketing e-mail sablonok – Termék- vagy szolgáltatásváltozások
Ez a cikk olyan e-mail sablonokat mutat be, amelyekkel tájékoztathatja partnereit egy meglévő termék vagy szolgáltatás frissítéséről.

Növelje partnerprogramja teljesítményét hatékony visszajelző e-mailekkel. Fedezze fel a tippeket, tárgysorokat és kész sablonokat, amelyek motiválják partnereit és javítják az eredményeiket.
A partnerprogram sikerességének biztosítása rengeteg különböző szempont figyelembevételét igényli. Folyamatosan figyelnie kell partnerei teljesítményét, motiválnia őket, ellátnia minden szükséges anyaggal és eszközzel, támogatnia a mindennapi feladataikban, valamint rendszeresen toborozni és betanítani az új partnereket. És mivel ezek csak néhányak a rendszeresen elvégzendő feladatok közül, egyértelmű, hogy a partnerprogram menedzselése összetett feladat.
A partnerekkel való visszajelzés megosztása, akár rendszeresen, akár ad hoc módon, kiváló eszköz az együttműködés megkönnyítésére. Hosszú távon megkönnyíti a munkáját, mivel megszünteti a nem elfogadható viselkedést, és megerősíti a partnerek teljesítményének azon elemeit, amelyek segítik a program fejlődését és növekedését.
Mit érdemes szem előtt tartani, amikor visszajelzést adunk partnereknek (és általában a munkahelyen)?
A visszajelzés megfelelő megosztásához érdemes mind a pozitív, mind a negatív oldalát megemlíteni a partner teljesítményének: a negatívat a fejlődés ösztönzésére, a pozitívat a megerősítés és felhatalmazás céljából.
A visszajelzés célja, hogy motiválja a partnereket, segítse őket a fejlesztendő pontok megtalálásában, és átadja számukra azt az érzést, hogy már most is jó munkát végeznek.
Ez az egyik legfontosabb szempont a visszajelzés megosztásánál. A visszajelzés nem lehet személyes támadás, amely a hibákra mutat rá és demotiválja a partnereket . Mivel nem arról van szó, hogy kik ők, hanem hogy mit tesznek, így a viselkedéseket kell megcélozni, amelyek hatással vannak a teljesítményükre. Emellett kiemelten fontos valódi példákat említeni, amikor véleményt osztunk meg a partnerek munkájáról.
Minél több részletet tud megosztani a visszajelzésben, annál értékesebb lesz az üzenet. A legjobb, ha konkrét viselkedésekre hivatkozik, nem feltételezésekre vagy elvont példákra. Az általánosítás gyakran személyes értelmezésekhez és félreértésekhez vezet, amelyeket mindenképp érdemes elkerülni. Negatív visszajelzésnél különösen ajánlott igéket használni, melléknevek helyett, hogy a megjegyzése minél konstruktívabb legyen.
A konkrét célok és világos elvárások segítik a partnereket a sikerben. Ezért elengedhetetlen, hogy gyakran tartsa a kapcsolatot a partnerekkel, hogy mindenki tisztában legyen a partnerprogram céljaival kapcsolatos helyzetükkel. Az átláthatóság és a kommunikáció a partnerprogram szintjén is fontos, mert nyitott kommunikációt tesz lehetővé a teljes program során, elősegítve az együttműködő kultúra kialakítását és fenntartását.
A visszajelzés adása és a partnerek menedzselése folyamatos feladat. A partnerek felhatalmazása a problémák megoldására és teljesítményük javítására növekedési és innovációs kultúrát teremt a programon belül.
Az egyik csatorna, amelyen keresztül visszajelzést oszthat meg partnerekkel, az e-mail. Öt e-mail sablont készítettünk, hogy pontosan ebben segítsük Önt gyorsan és hatékonyan. Természetesen testre szabhatja őket igényei szerint, de a sablon alap felépítésének használata biztosan sok időt takarít meg Önnek.
Szia [név]!
Azért írunk, hogy megosszuk Önnel havi visszajelzésünket.
Általános teljesítménye és az elért eredményei, mint mindig, felülmúlták elvárásainkat.
Kiemelkedő a generált értékesítések száma, ahogy megszokhattuk, de nagyszerű az is, ahogyan [termékeket/szolgáltatásokat] népszerűsít.
Minden részletre odafigyel, és mindig plusz erőfeszítést tesz, hogy még alaposabb betekintést adjon követőinek. Jelenleg nincs olyan dolog, amin változtatni vagy javítani szeretnénk a munkájában. Csak így tovább!
Üdvözlettel,
A [partnerprogram neve] menedzsere
Szia [név],
Csak gyorsan szeretném megírni, hogy az utolsó kampányod fantasztikus volt!
Nagyon tetszett, ahogyan [új funkciókat/kiegészítő termékeket/alternatív felhasználási módot/stb.] mutattad be a(z) [termék/szolgáltatás] esetében, és [a beillesztett példák/a megosztott tippek/stb.], különösen [a partner munkájának legjobb része].
Ez az a minőség, amire törekszünk! Magasra tetted a lécet a többi partner számára is.
Üdv,
A [partnerprogram neve] csapata
Kedves [név],
Áttekintettük az Ön részvételét a(z) [partnerprogram neve] programban, és egy rövid összefoglalót szeretnék megosztani Önnel.
Csapatunknak nagyon tetszett, ahogyan [dolgok, amiket a partner jól csinált]. Nem változtatnánk semmit a feladat megközelítésén.
Azonban van néhány dolog, amit lehetne fejleszteni:
Első fejlesztési javaslat
Második fejlesztési javaslat
Harmadik fejlesztési javaslat
…Hiszem, hogy ha megfogadja ezeket a javaslatokat, az eredményei a(z) [partnerprogram neve] programban még jobbak lesznek, mint most.
Kérem, keressen, ha szeretné megbeszélni a javasolt fejlesztéseket.
Üdvözlettel,
[e-mail küldő neve és beosztása]
Szia [név],
Már jó ideje aktívan részt veszel a(z) [partnerprogram neve] programban, így úgy gondoltuk, itt az ideje, hogy néhány visszajelzést adjunk a munkádról.
Összességében nagyon elégedettek vagyunk a teljesítményeddel – az általad generált értékesítések, kattintások és megjelenítések száma átlag feletti, a legtöbb partnerünkhöz képest.
Ugyanakkor van néhány dolog, amit jobban is lehetett volna csinálni:
Először is, például: csak egyetlen CTA (cselekvésre ösztönzés) elhelyezése a landing oldalon
Másodszor, például: még vonzóbb szövegírás
Harmadszor, például: a linkek hangsúlyosabbá tétele a blogposztokban
…Mit gondolsz ezekről a javaslatokról? Egyetértesz a visszajelzéssel? Írj bátran!
Üdv,
[küldő neve és beosztása]
Szia [név], Azért kereslek, mert [az utolsó blogbejegyzésed/Instagram-sztorid/YouTube videód/stb.] keretében népszerűsítetted a(z) [termék/szolgáltatás]-t.
Tetszett az alapötlet, amit ehhez az anyaghoz kitaláltál, de azt is észrevettük, hogy [valami, amin javíthatna a partner, például elavult statisztikák/rossz vizuál/hiba a posztban/stb.]
Hibák előfordulnak, ez teljesen normális, de kérjük, hogy a jövőben figyelj jobban a részletekre. Ez biztosan segíteni fog még jobb eredmények elérésében!
Ha szükséged van bármilyen támogatásra a(z) [termék/szolgáltatás] témájú tartalmak készítéséhez, ne habozz keresni minket.
A [partnerprogram neve] menedzsere
Üdvözlettel,
[küldő neve és beosztása]
Nem kötelező, de a rendszeres véleménymegosztás segíti a partnereket teljesítményük javításában, ami pozitívan befolyásolja cége eredményét.
Mindig kihívást jelent a negatív visszajelzés megosztása partnerekkel, de a legfontosabb szabály, hogy a cselekedeteket értékelje vagy kritizálja, ne a személyeket.
Ez a stratégiájától függ – küldhet időszakosan visszajelző üzeneteket, vagy kapcsolatba léphet velük egy adott helyzet kapcsán, amikor véleményét szeretné megosztani.
Használja ezeket a visszajelző e-mail sablonokat és bevált gyakorlatokat, hogy motiválja és felhatalmazza partnereit a nagyobb program siker érdekében.
Ez a cikk olyan e-mail sablonokat mutat be, amelyekkel tájékoztathatja partnereit egy meglévő termék vagy szolgáltatás frissítéséről.
A hírlevelek informálhatnak, oktathatnak, motiválhatnak, eszközöket biztosíthatnak, és még sok minden másra képesek. A lényeg, hogy helyesen kezeld őket, ha val...
A partnerprogram marketing elindítása ijesztő lehet, különösen startupok számára. Tudjon meg többet a partnerprogram kampányokról és azok előnyeiről az új válla...


