Partner marketing e-mail sablonok – Visszajelzés megosztása partnerekkel

Partner marketing e-mail sablonok – Visszajelzés megosztása partnerekkel

AffiliateMarketing EmailTemplates AffiliateCommunication Feedback

A partnerprogram sikerességének biztosítása rengeteg különböző szempont figyelembevételét igényli. Folyamatosan figyelnie kell partnerei teljesítményét, motiválnia őket, ellátnia minden szükséges anyaggal és eszközzel, támogatnia a mindennapi feladataikban, valamint rendszeresen toborozni és betanítani az új partnereket. És mivel ezek csak néhányak a rendszeresen elvégzendő feladatok közül, egyértelmű, hogy a partnerprogram menedzselése összetett feladat.

A partnerekkel való visszajelzés megosztása, akár rendszeresen, akár ad hoc módon, kiváló eszköz az együttműködés megkönnyítésére. Hosszú távon megkönnyíti a munkáját, mivel megszünteti a nem elfogadható viselkedést, és megerősíti a partnerek teljesítményének azon elemeit, amelyek segítik a program fejlődését és növekedését.

Mit érdemes szem előtt tartani, amikor visszajelzést adunk partnereknek (és általában a munkahelyen)?

Visszajelzés megosztása partnerekkel

Tippek a visszajelzés megosztásához partnerekkel

Egyensúlyozza a pozitívumokat és a fejlesztendő területeket

A visszajelzés megfelelő megosztásához érdemes mind a pozitív, mind a negatív oldalát megemlíteni a partner teljesítményének: a negatívat a fejlődés ösztönzésére, a pozitívat a megerősítés és felhatalmazás céljából.

A visszajelzés célja, hogy motiválja a partnereket, segítse őket a fejlesztendő pontok megtalálásában, és átadja számukra azt az érzést, hogy már most is jó munkát végeznek.

Koncentráljon a problémára, ne a személyre

Ez az egyik legfontosabb szempont a visszajelzés megosztásánál. A visszajelzés nem lehet személyes támadás, amely a hibákra mutat rá és demotiválja a partnereket . Mivel nem arról van szó, hogy kik ők, hanem hogy mit tesznek, így a viselkedéseket kell megcélozni, amelyek hatással vannak a teljesítményükre. Emellett kiemelten fontos valódi példákat említeni, amikor véleményt osztunk meg a partnerek munkájáról.

Ne általánosítson, legyen konkrét

Minél több részletet tud megosztani a visszajelzésben, annál értékesebb lesz az üzenet. A legjobb, ha konkrét viselkedésekre hivatkozik, nem feltételezésekre vagy elvont példákra. Az általánosítás gyakran személyes értelmezésekhez és félreértésekhez vezet, amelyeket mindenképp érdemes elkerülni. Negatív visszajelzésnél különösen ajánlott igéket használni, melléknevek helyett, hogy a megjegyzése minél konstruktívabb legyen.

Legyen átlátható és kommunikáljon rendszeresen

A konkrét célok és világos elvárások segítik a partnereket a sikerben. Ezért elengedhetetlen, hogy gyakran tartsa a kapcsolatot a partnerekkel, hogy mindenki tisztában legyen a partnerprogram céljaival kapcsolatos helyzetükkel. Az átláthatóság és a kommunikáció a partnerprogram szintjén is fontos, mert nyitott kommunikációt tesz lehetővé a teljes program során, elősegítve az együttműködő kultúra kialakítását és fenntartását.

A visszajelzés adása és a partnerek menedzselése folyamatos feladat. A partnerek felhatalmazása a problémák megoldására és teljesítményük javítására növekedési és innovációs kultúrát teremt a programon belül.

Az egyik csatorna, amelyen keresztül visszajelzést oszthat meg partnerekkel, az e-mail. Öt e-mail sablont készítettünk, hogy pontosan ebben segítsük Önt gyorsan és hatékonyan. Természetesen testre szabhatja őket igényei szerint, de a sablon alap felépítésének használata biztosan sok időt takarít meg Önnek.

Visszajelzés megosztása partnerekkel – e-mail tárgysor példák

  • Köszönjük, hogy [valamit csinált]
  • Növekedjünk tovább együtt
  • Itt az ideje visszatekinteni az elmúlt [X] hónap együttműködésére
  • Reméljük, hasznosnak találja ezt a visszajelzést
  • Visszajelzés a munkájáról a [partnerprogram neve] kapcsán
  • Az Ön havi teljesítményéről

Visszajelzés megosztása partnerekkel – e-mail sablon ötletek

Visszajelzés megosztása partnerekkel e-mail 1

Szia [név]!

Azért írunk, hogy megosszuk Önnel havi visszajelzésünket.

Általános teljesítménye és az elért eredményei, mint mindig, felülmúlták elvárásainkat.

Kiemelkedő a generált értékesítések száma, ahogy megszokhattuk, de nagyszerű az is, ahogyan [termékeket/szolgáltatásokat] népszerűsít.

Minden részletre odafigyel, és mindig plusz erőfeszítést tesz, hogy még alaposabb betekintést adjon követőinek. Jelenleg nincs olyan dolog, amin változtatni vagy javítani szeretnénk a munkájában. Csak így tovább!

Üdvözlettel,
A [partnerprogram neve] menedzsere

Visszajelzés megosztása partnerekkel e-mail 2

Szia [név],

Csak gyorsan szeretném megírni, hogy az utolsó kampányod fantasztikus volt!

Nagyon tetszett, ahogyan [új funkciókat/kiegészítő termékeket/alternatív felhasználási módot/stb.] mutattad be a(z) [termék/szolgáltatás] esetében, és [a beillesztett példák/a megosztott tippek/stb.], különösen [a partner munkájának legjobb része].

Ez az a minőség, amire törekszünk! Magasra tetted a lécet a többi partner számára is.

Üdv,
A [partnerprogram neve] csapata

Visszajelzés megosztása partnerekkel e-mail 3

Kedves [név],

Áttekintettük az Ön részvételét a(z) [partnerprogram neve] programban, és egy rövid összefoglalót szeretnék megosztani Önnel.

Csapatunknak nagyon tetszett, ahogyan [dolgok, amiket a partner jól csinált]. Nem változtatnánk semmit a feladat megközelítésén.

Azonban van néhány dolog, amit lehetne fejleszteni:
Első fejlesztési javaslat
Második fejlesztési javaslat
Harmadik fejlesztési javaslat

Hiszem, hogy ha megfogadja ezeket a javaslatokat, az eredményei a(z) [partnerprogram neve] programban még jobbak lesznek, mint most.

Kérem, keressen, ha szeretné megbeszélni a javasolt fejlesztéseket.

Üdvözlettel,
[e-mail küldő neve és beosztása]

Visszajelzés megosztása partnerekkel e-mail 4

Szia [név],

Már jó ideje aktívan részt veszel a(z) [partnerprogram neve] programban, így úgy gondoltuk, itt az ideje, hogy néhány visszajelzést adjunk a munkádról.

Összességében nagyon elégedettek vagyunk a teljesítményeddel – az általad generált értékesítések, kattintások és megjelenítések száma átlag feletti, a legtöbb partnerünkhöz képest.

Ugyanakkor van néhány dolog, amit jobban is lehetett volna csinálni:

Először is, például: csak egyetlen CTA (cselekvésre ösztönzés) elhelyezése a landing oldalon
Másodszor, például: még vonzóbb szövegírás
Harmadszor, például: a linkek hangsúlyosabbá tétele a blogposztokban

Mit gondolsz ezekről a javaslatokról? Egyetértesz a visszajelzéssel? Írj bátran!

Üdv,
[küldő neve és beosztása]

Visszajelzés megosztása partnerekkel e-mail 5

Szia [név], Azért kereslek, mert [az utolsó blogbejegyzésed/Instagram-sztorid/YouTube videód/stb.] keretében népszerűsítetted a(z) [termék/szolgáltatás]-t.

Tetszett az alapötlet, amit ehhez az anyaghoz kitaláltál, de azt is észrevettük, hogy [valami, amin javíthatna a partner, például elavult statisztikák/rossz vizuál/hiba a posztban/stb.]

Hibák előfordulnak, ez teljesen normális, de kérjük, hogy a jövőben figyelj jobban a részletekre. Ez biztosan segíteni fog még jobb eredmények elérésében!

Ha szükséged van bármilyen támogatásra a(z) [termék/szolgáltatás] témájú tartalmak készítéséhez, ne habozz keresni minket.

A [partnerprogram neve] menedzsere

Üdvözlettel,
[küldő neve és beosztása]

Gyakran ismételt kérdések

Kötelező visszajelzést adni a partnereknek?

Nem kötelező, de a rendszeres véleménymegosztás segíti a partnereket teljesítményük javításában, ami pozitívan befolyásolja cége eredményét.

Hogyan adjak negatív visszajelzést?

Mindig kihívást jelent a negatív visszajelzés megosztása partnerekkel, de a legfontosabb szabály, hogy a cselekedeteket értékelje vagy kritizálja, ne a személyeket.

Rendszeresen kell visszajelzést adnom a partnereknek?

Ez a stratégiájától függ – küldhet időszakosan visszajelző üzeneteket, vagy kapcsolatba léphet velük egy adott helyzet kapcsán, amikor véleményét szeretné megosztani.

Növelje a partnerek teljesítményét hatékony visszajelzéssel

Használja ezeket a visszajelző e-mail sablonokat és bevált gyakorlatokat, hogy motiválja és felhatalmazza partnereit a nagyobb program siker érdekében.

Tudjon meg többet

7 gyakori hírlevélhiba, amit minden áron kerülj el partnerprogramodban
7 gyakori hírlevélhiba, amit minden áron kerülj el partnerprogramodban

7 gyakori hírlevélhiba, amit minden áron kerülj el partnerprogramodban

A hírlevelek informálhatnak, oktathatnak, motiválhatnak, eszközöket biztosíthatnak, és még sok minden másra képesek. A lényeg, hogy helyesen kezeld őket, ha val...

3 perc olvasás
AffiliateMarketing Newsletter +3
Partnerprogram marketing startupoknak – Igen vagy nem?
Partnerprogram marketing startupoknak – Igen vagy nem?

Partnerprogram marketing startupoknak – Igen vagy nem?

A partnerprogram marketing elindítása ijesztő lehet, különösen startupok számára. Tudjon meg többet a partnerprogram kampányokról és azok előnyeiről az új válla...

2 perc olvasás
AffiliateMarketing Startups +3

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface