
Eladás alapú és folyamatos jutalék az affiliate programodhoz
Ismerd meg a két legnépszerűbb jutalmazási módszert – az eladás utáni jutalék modellt és a folyamatos jutalék modellt. Ismerd meg mindkettő előnyeit és hátránya...

Ismerje meg a hatékony e-mail sablonokat, amelyekkel udvariasan utasíthatja el a jutalékemelési kérelmeket az affiliate marketingben, beleértve alternatív ösztönzőket és a legjobb gyakorlatokat is.
Nem titok, hogy a jutalékráta az, ami általában motiválja az értékesítőket és affiliate partnereket, hogy megfelelően és hatékonyan népszerűsítsék a termékeit vagy szolgáltatásait. Minél versenyképesebb jutalékot kínál az affiliate programja , annál vonzóbb lesz a lehetséges partnerek számára. A magas jutalékráta segíthet a legszorgalmasabb és legsikeresebb affiliate partnerek toborzásában, és megkönnyíti a megtartásukat is.
Idővel azonban egy Ön által magasnak tartott jutalékráta néhány affiliate számára túl alacsonnyá válhat. Ha úgy döntenek, hogy több fizetést érdemelnek a munkájukért, akkor vagy új affiliate program után néznek, vagy megkérik Önt, hogy emelje meg a jutalékukat. Az utóbbi jobb Önnek, mert így lehetősége nyílik tárgyalásra és saját feltételek szabására.
Bizonyos helyzetekben azonban előfordulhat, hogy nem tudja növelni az általános jutalékokat. Ilyenkor is tárgyalhat az emelést kérő affiliate-tel, vagy ha nem tud alternatívát kínálni, udvariasan elutasíthatja a kérelmét és megindokolhatja, miért teszi ezt. Néhány e-mail sablont készítettünk, melyeket mindkét esetben használhat egy jutalékemelési kérelem elutasításához.
Mielőtt bemutatnánk ezeket a sablonokat, nézzük meg, milyen egyéb ösztönzőket kínálhat az affiliate-eknek a jutalékemelésen kívül.
Ahogy már említettük, a affiliate-eket általában leginkább a jutalékráta motiválja, de elkötelezettségüket más módon is elnyerheti: ajándékokkal, termékekkel, kedvezményekkel vagy kuponokkal is megajándékozhatja őket. Ha termékeit elküldi nekik, vagy ingyenes hozzáférést biztosít szolgáltatásaihoz, az csodákra képes. Mivel rengeteg időt töltenek az Ön kínálatának népszerűsítésével, valószínűleg már most is kedvelik azokat, és örömmel próbálnák ki.
A kedvezmények és kuponok is hasonlóan működnek – az affiliate-ek felhasználhatják őket az Ön által kínált termékek megvásárlására, kiválasztva azokat, amelyek a leginkább érdeklik őket. Ez egyben remek módja a márkahűség építésének is a partnerei körében, hiszen így megmutatja, hogy fontos részei vállalkozásának, nem csupán konverzióforrások.
Továbbá ösztönözheti affiliate partnereit azzal is, hogy exkluzív kuponokat és ajánlatokat biztosít számukra a célközönségük számára. Az a tény, hogy követőik exkluzív ajánlatot kapnak, szintén elismerésként és motivációként szolgál számukra.
Kedves [név],
[E-mail küldő neve és pozíciója] vagyok, én felelek a [affiliate program neve] kezeléséért.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy megkaptuk a jutalékemelési kérelmét, de sajnos jelenleg nem tudjuk azt teljesíteni. Ugyanakkor hangsúlyozni szeretnénk, hogy értékeljük a hozzájárulását a [affiliate program neve] fejlődéséhez. Biztos lehet benne, hogy ha a jövőben jutalékemelést tervezünk, Ön is azok között lesz, akiknek a díja emelkedik.
Üdvözlettel,
[E-mail küldő neve és pozíciója]
Szia [név],
Megkaptuk a kérdését a jutalékemeléssel kapcsolatban.
Sajnos jelenleg nem tudjuk megemelni a jutalékrátáját. Viszont, hogy elismerjük hozzájárulását a [cég neve] növekedéséhez, exkluzív kedvezményeket kínálunk követőinek.
Kérjük, válassza ki azt a három legnépszerűbb terméket, amit közönsége szeret, és küldünk kuponkódokat, amelyeket megoszthat velük.
Várjuk visszajelzését!
Üdvözlettel,
A [affiliate program neve] csapata
Szia [név]!
Megkaptuk az üzenetét a jutalékemeléssel kapcsolatban. Fontos tudnia, hogy affiliate partnereinknek rendszeresen, jellemzően félévente emeljük a jutalékot, így ebben sajnos nem tudunk kivételt tenni.
Ugyanakkor, hogy elismerjük a [affiliate program neve] érdekében végzett munkáját, szívesen küldenénk Önnek egy csomagnyi, cégünk logójával ellátott ajándéktárgyat. Mit szól hozzá?
Kérjük, jelezze – ha tetszik az ötlet, akár már ma postára adhatjuk Önnek a csomagot!
Üdvözlettel,
A [affiliate program neve] csapata
Kedves [név],
[Küldő neve] vagyok, a [affiliate program neve] menedzsere.
Az egyik kollégánk továbbította nekem az Ön e-mailjét a jutalékemelési kérelemmel kapcsolatban.
Szeretném hangsúlyozni, hogy nagyon értékeljük a munkáját, de jelenleg nem tudjuk növelni a jutalékrátáját.
Hat havonta felülvizsgáljuk a jutalékokat, ilyenkor döntünk arról, hogy emelünk-e vagy sem.
A következő felülvizsgálat [X] hónap múlva lesz, és biztos lehet benne, hogy teljesítményének megfelelően alaposan értékeljük majd a jutalékrátáját.
Üdvözlettel,
[E-mail küldő neve és pozíciója]
Tisztelt [név],
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy jutalékemelési kérelmét elutasítottuk.
A [affiliate program neve]-nél szabályzatunk és dedikált folyamatunk van a jutalékráták és teljesítmény felülvizsgálatára, amelyet [havonta/negyedévente/félévente/évente] végzünk.
Ez alkalommal az eredményei nem voltak elegendőek a jutalékemeléshez.
Kérjük, tekintse meg az alábbi részletes leírást a felülvizsgálati folyamatról, ahol láthatja, milyen szempontokat veszünk figyelembe a jutalékráták felülvizsgálatakor. [a leírás linkje]
Ha kíváncsi, hogyan javíthatja teljesítményét, hogy legközelebb elérje a jutalékemelés feltételeit, forduljon bátran a mentorához a [affiliate program neve]-nél.
Üdvözlettel,
[E-mail küldő neve és pozíciója]
Ha tud alternatív ösztönzőt kínálni az affiliate-eknek a jutalékemelés helyett, tegye meg. Ez betekintést nyújthat abba, hogy mire számítanak az affiliate partnerei, és lehetővé teszi az ösztönzőrendszer jövőbeni alakítását.
Ha a jövőben vagy rendszeresen tervezi emelni a jutalékrátákat, érdemes erről tájékoztatni az affiliate-eket, különösen, ha éppen elutasít egy ilyen kérelmet.
Az elutasítás okai eltérőek lehetnek, de mindig érdemes elmagyarázni, mi befolyásolta a döntését.
Fedezzen fel további e-mail sablonokat és tippeket, hogy sikeresen kezelje affiliate programját a Post Affiliate Pro-val.
Ismerd meg a két legnépszerűbb jutalmazási módszert – az eladás utáni jutalék modellt és a folyamatos jutalék modellt. Ismerd meg mindkettő előnyeit és hátránya...
Az affiliate kampányaidból származó adatok igazi aranybánya. Ismerd meg a kampányaid optimalizálásának gyakorlati módjait – ideértve a forgalmat, a tartalmat, a...
Ki ne szeretné a jó híreket? Használja ezeket az e-mail sablonokat, hogy tájékoztassa partnerprogram tagjait a jutalék emelésekről.


