
6 dolog, amit érdemes átgondolni, mielőtt elindítod partnerprogramodat
A partner marketing során influenszerek promótálják a termékeket vagy szolgáltatásokat, így a márkák növelhetik elérésüket és eladásaikat, miközben az influensz...
Találj hatékony e-mail sablonokat és stratégiákat az inaktív partnerek motiválására, és növeld partnerprogramod teljesítményét.
A promóterek hatékony és sikeres toborzása csak egy eleme egy sikeres partnerprogram beindításának. Gyakori tévhit a partnerprogram-tulajdonosok körében, hogy a legtöbb partner már a csatlakozás napján aktívvá válik, azonnal elkezd értékesítést generálni, és a program futása alatt végig aktív marad.
Sajnos ez nem ilyen egyszerű. A partnerprogram menedzsereinek folyamatosan figyelniük kell, hogyan dolgoznak a promóterek, milyen a viselkedésük, és milyen eredményeket hoznak, hogy gyorsan reagálhassanak az aktivitás hiányára, és minimalizálják annak negatív következményeit.
Természetesen ugyanez igaz az új promóterekre is – azoknak, akik egy partnerprogramot működtetnek, figyelniük kell, hogy az új tagok elkezdenek-e lépéseket tenni. Bár egy jól megtervezett és megfelelően kivitelezett bevezetési folyamat elvileg elég kell legyen az aktív részvételhez, ez már nem ilyen egyértelmű azoknál a partnereknél, akik egy kezdeti aktív és hatékony időszak után inaktívvá válnak.
Mielőtt rátérnénk arra, hogyan lehet motiválni az inaktív partnereket, tisztázzuk a különbséget az aktív és az inaktív partnerek között.
Az inaktív promóterek azok, akik már nem hoznak eredményeket a programod számára, vagyis egy adott időszakon belül nem generáltak sem megjelenítést, sem kattintást, sem eladást. Ezzel szemben az aktív partnerek azok, akik jelenleg is hatékonyan népszerűsítik a termékeidet vagy szolgáltatásaidat, és kapcsolatot tartanak a célközönségükkel. Előfordulhat, hogy aktív partnerek sem hozzák a várt eredményeket, de látható, hogy igyekeznek minél több emberhez eljuttatni az ajánlatodat.
Még ha az inaktív partnerek miatt álmatlan éjszakáid is vannak, ne feledd, hogy jobb, ha vannak inaktív partnereid, mintha egyáltalán nem lennének.
Végül is az inaktív promóterek legalább korábban már érdeklődtek a termékeid vagy szolgáltatásaid népszerűsítése, illetve a programodhoz való csatlakozás iránt. Lehet, hogy csak egy kis plusz támogatásra, útmutatásra vagy ösztönzésre van szükségük ahhoz, hogy továbbra is aktívan részt vegyenek a programodban.
A partnerek több okból is inaktívvá válhatnak:
Nehéz kideríteni, mi miatt válnak inaktívvá a partnerek, ha nem hallottál róluk egy ideje. Ezért a legjobb, ha felveszed a kapcsolatot azokkal, akik már nem vesznek részt aktívan a programodban, és megpróbálod kideríteni az inaktivitásuk okát, feltérképezni a helyzetet, majd megoldásokat keresni, amelyek lehetővé teszik, hogy tovább lépj és orvosold a problémát.
Az inaktív partnerek motiválása érdekében összeállítottunk öt e-mail sablont, amelyekkel elérheted őket, és emlékeztetheted őket a programodra, valamint az őket váró lehetőségekre.
Inaktív partnerek motiválása – 1. e-mail
Szia [név]!
[X] napja csatlakoztál a [partnerprogram neve]-hez, és végigcsináltad a bevezetést, de még nem generáltál [kattintást/megjelenítést/eladást].
Segíthetünk valamiben, hogy elkezdd népszerűsíteni a [termék/szolgáltatás]-t?
Írj bátran!
Üdvözlettel,
A [termék/szolgáltatás neve] csapata
Inaktív partnerek motiválása – 2. e-mail
Kedves [név],
Az elmúlt [X] hónapban te voltál az egyik legaktívabb partnerünk, de mostanában észrevettük, hogy már nem veszel részt aktívan a [partnerprogram neve]-ben.
A [partnerprogram neve] csapatát érdekelné, mi lehet ennek az oka?
Nagyon fontos számunkra minden partnerünk, szeretnénk, ha mindannyian jelentős anyagi előnyökre tennétek szert, és elégedettek lennétek az együttműködéssel.
Ha megosztanád velünk a véleményed, biztos lehetsz benne, hogy figyelembe vesszük!
Várjuk válaszod,
A [partnerprogram neve] csapata
Inaktív partnerek motiválása – 3. e-mail
Kedves [név],
Azért keressük meg, mert már jó ideje nem jelentkeztél be a [partneri irányítópult neve]-be, és az elmúlt [X] napban sem generáltál eladást.
Megosztanád velünk, mi akadályoz abban, hogy népszerűsítsd a [termékeket/szolgáltatásokat]?
Minden szükséges anyag a rendelkezésedre áll? Jól működik a [partneri irányítópult neve]? Esetleg túl sok a munkád?
Biztos lehetsz benne, hogy bármilyen problémában segítünk, ezért ha támogatásra van szükséged, ne várj tovább, válaszolj erre az e-mailre!
Reméljük, hamarosan újra együtt dolgozunk!
Üdvözlettel,
[e-mail küldő neve és pozíciója]
Inaktív partnerek motiválása – 4. e-mail
Szia [név],
Már [X] napja, hogy utoljára aktívan népszerűsítetted a [termékeket/szolgáltatásokat].
Nem tudjuk, miért szakadt meg a részvételed a [partnerprogram neve]-ben, de biztosak vagyunk benne, hogy a következő ajánlatunk újra motiválni fog, és ismét a csapatunk aktív tagja leszel.
Térjünk a lényegre.
[X összegű] összeget adunk neked, amit elkölthetsz [utazásra/termékeinkre vagy szolgáltatásainkra/Amazonon/stb.], ha [Y eladást/kattintást/megjelenítést] generálsz [dátum]-ig.
Üdv,
A [partnerprogram neve] csapata
Inaktív partnerek motiválása – 5. e-mail
Szia [név],
Emlékszel ránk? Régóta nem generáltál [eladást/kattintást/megjelenítést] a [partner marketing program] számára.
Biztosak vagyunk benne, hogy valami fontos kötött le, ami miatt mostanában nem tudtad népszerűsíteni a [termékeket/szolgáltatásokat].
Ugyanakkor úgy gondoljuk, hogy a mi programunk a legjobbak között van a piacon, és tudunk olyat ajánlani neked, ami miatt újra csatlakoznál hozzánk.
Mit szólnál a következő ajánlathoz?
[X]% bónuszt kapsz, ha az e-mail kézhezvételétől számított [Y] napon belül eladod az első terméked.
Mindössze annyi a dolgod, hogy újra belépsz a [partneri irányítópult neve]-be, letöltöd a márkázott anyagainkat, és ismét elkezded népszerűsíteni a [terméket/szolgáltatást], ahogy korábban is.
Ha bármi más akadályoz abban, hogy részt vegyél a [partnerprogram neve]-ben, kérlek jelezd, és mindent megteszünk, hogy segítsünk!
Üdvözlettel,
[küldő neve és pozíciója]
Az inaktív partner olyan promóter, aki már nem aktívan népszerűsíti a termékeidet vagy szolgáltatásaidat, és ezt egy bizonyos ideje nem is tette meg.
Érdemes gyorsan reagálni, amikor egy promóter kilép a programodból, ezért ne várj tovább egy hónapnál, miután egy partner inaktív lett.
Ha egy partner nem lépett ki hivatalosan a programodból, de három vagy annál több hónapja inaktív, akkor úgy tekintheted, hogy elhagyta a programodat.
Használj szakértők által készített e-mail sablonokat az inaktív partnerek újraaktivizálásához, és hozd ki a legtöbbet partnerprogramodból a Post Affiliate Pro segítségével.
A partner marketing során influenszerek promótálják a termékeket vagy szolgáltatásokat, így a márkák növelhetik elérésüket és eladásaikat, miközben az influensz...
Ez a cikk olyan e-mail sablonokat mutat be, amelyekkel tájékoztathatja partnereit egy meglévő termék vagy szolgáltatás frissítéséről.
Az affiliate marketing az egyik legjobb módja annak, hogy új közönségeket érjen el termékeivel vagy szolgáltatásaival. Íme néhány a leggyakoribb kihívások közül...