Kampány-, Banner- és Partnerjelentés funkció

Kampány-, Banner- és Partnerjelentés funkció

AffiliateMarketing Reporting Campaigns Banners

Elérhető a következő verziókban:

Mi az a kampány a Post Affiliate Pro-ban?

A Post Affiliate Pro-ban a “kampány” kifejezés különféle jutalékstruktúrákat ír le. A jutalékok lehetőséget adnak a kereskedőknek, hogy jutalmazzák a partnereket a weboldalukra irányított forgalomért és hirdetésért. Többféle jutaléktípus létezik, például cselekvési jutalékok, ismétlődő jutalékok , élettartamra szóló jutalékok vagy megosztott jutalékok . A jutalék típusa határozza meg, hogyan történik a kifizetés, például kattintásonkénti jutalék, tagsági jutalék stb.

A kampányokat gyakran jelentési célokra is használják, értékes statisztikákat kínálva. Kampányait a Post Affiliate Pro kereskedői paneljén a „Kampányok” > „Kampánykezelő” menüpontban kezelheti. Ebben a szekcióban megtalálja a kampányai listáját, amelyet szerkeszthet, törölhet vagy újakat adhat hozzá.

Mi az a banner?

A bannerek az egyik leggyakoribb hirdetési anyag, amelyet termékek, szolgáltatások vagy weboldalak népszerűsítésére használnak. Egy banner lehet animált GIF, kép vagy rövid videó, a vállalat marketingstratégiájától függően. Általában partner weboldalakon találhatók és céljuk, hogy a látogatókat a kereskedő weboldalára irányítsák.

A Post Affiliate Pro-ban a következő banner opciók közül választhat:

  • Banner rotátorok
  • HTML bannerek
  • Képes bannerek
  • Lightbox bannerek
  • PDF bannerek
  • Zip bannerek
  • Szöveges link bannerek
  • Peel bannerek

Miért fontosak a banner hirdetések?

A legjobb banner hirdetések képesek megragadni a látogatók figyelmét, és felkelteni az érdeklődésüket a hirdetett termék vagy szolgáltatás iránt. Többségük élénk, barátságos hangvételű, és üzenetét inkább képekkel, mint szöveggel közvetíti; lehetnek statikusak vagy animáltak.

A banner hirdetésekkel növelheti márkája online jelenlétét, és láthatóbbá teheti termékeit, szolgáltatásait. Az ilyen típusú hirdetésekkel nemcsak érdeklődőket szerezhet, hanem konverziót is ösztönözhet – például kipróbálják termékét, szolgáltatását, vagy akár feliratkoznak hírlevelére.

example of image banner Képes banner példája

Mi az a partnerjelentés?

A partnerjelentés egy olyan dokumentum vagy elemzés, amely betekintést nyújt egy partner marketing program teljesítményébe és hatékonyságába. Általában különböző metrikákat, adatokat és elemzéseket tartalmaz, mint például a forgalom forrásai, konverziós arányok és kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k), hogy értékelje partnerprogramja sikerességét és jövedelmezőségét.

Mit láthat a Post Affiliate Pro jelentéseiben?

A jelentések pontos információkat nyújtanak a partnerkampányokról és bannerekről, hogy összehasonlíthassa, módosíthassa és optimalizálhassa azokat. Íme néhány példa a metrikákra, amelyeket a Post Affiliate Pro biztosítani tud.

Legjobban teljesítő partnerek

A kiemelkedő munkát jutalmazni kell. A legjobban teljesítő partnerek azonosítása, akik a legtöbb konverziót hozzák weboldalára, lehetővé teszi, hogy megfelelően jutalmazza őket, valamint tanuljon sikeres technikáikból.

A Legjobb partnerek jelentés a partnerek teljesítménye alapján sorolja fel őket a partnerprogramban. Ezeket a jelentéseket a Kereskedői panel > Jelentések menüpontban találja. Minden jelentés a partnereket például eladások, jutalékok, kattintások, átkattintási arány, konverziós arány stb. alapján listázza.

Átkattintási arány

Az átkattintási arány (CTR) egy mérőszám, amely azt mutatja, hogy hány linket kattintanak meg a hirdetéshez képest, ahányszor az megjelent.

Ez a metrika gyorsan rávilágíthat a partner marketing stratégiák erős és gyenge pontjaira. Ezen kívül meghatározhatja a linkek teljesítményét is, az alapján, hány kattintást kap egy adott link.

Konverziók

A konverziók a partner marketing végső célját jelentik. Konverzió akkor történik, amikor a látogatók egy kívánt műveletet hajtanak végre (például regisztrálnak egy hírlevélre, vásárolnak stb.) egy weboldalon.

A legtöbb konverziót hozó partnerek hozzák a legtöbb forgalmat weboldalára, ezért megfelelő díjazásban kell részesülniük. A konverziók nyomon követése segíthet a legjobban és legrosszabbul teljesítő kampányok azonosításában is.

Forgalom

A weboldal vagy blog látogatóinak száma a forgalom vagy használat mértéke. A nagyobb forgalom több megjelenítést és potenciálisan több konverziót jelent egy blog vagy weboldal számára.

A weboldal forgalmára vonatkozó információk segítenek a partner marketingeseknek megérteni, hogyan reagálnak a látogatók bizonyos marketing stratégiákra (pl. promóciós anyagok , hirdetések, linkek, értékelések).

post affiliate pro campaigns overview

Miért fontosak ezek a funkciók a partner marketingben?

A metrikák nyomon követése a partner marketingben segít mind a hirdetőknek, mind a partnereknek meghatározni, mely módszerek hoznak eredményt és melyek nem, így javíthatják marketingtevékenységüket. Emellett a cégek azonosíthatják, mely partnerek hozzák a legtöbb ügyfelet, és ezek alapján alakíthatják ki partnerkapcsolataikat.

Gyakran ismételt kérdések

Mely metrikák fontosak a partner marketingben?

Figyelmet érdemlő metrikák közé tartozik az ROI, az értékesítések, a jutalékok, az átkattintási arány, a kattintások és megjelenítések, a konverziók és a forgalom. Az átfogó jelentések készítése segíthet ezeknek a metrikáknak a hatékonyabb nyomon követésében.

Mi az a kampány a Post Affiliate Pro-ban?

A Post Affiliate Pro-ban a „kampány” kifejezés különböző jutalékstruktúrákat jelent. Ezt a kifejezést jelentések készítésére és termékek vagy jutalékok statisztikáinak értékelésére is használhatja.

Tekintse meg a partnerjelentéseket működés közben

Tapasztalja meg, hogyan segítenek az átfogó kampány-, banner- és partnerjelentések a magasabb ROI elérésében és a partnerprogram optimalizálásában.

Tudjon meg többet

Jutalékok
Jutalékok

Jutalékok

Mi motiválja a partnereket, és melyek a legjobb marketingstratégiák, amelyekkel ösztönözhetjük őket? Ismerje meg, hogyan fizetheti ki a partnereit a lehető legj...

4 perc olvasás
AffiliateMarketing Commissions +3
Jutalékcsoportok funkció
Jutalékcsoportok funkció

Jutalékcsoportok funkció

Hozzon létre korlátlan számú csoportot minden kampányban, és válassza szét hatékonyan partnereit (pl. teljesítmény alapján) a Post Affiliate Pro jutalékcsoporto...

1 perc olvasás
AffiliateMarketing Commissions +2
Képes banner funkció
Képes banner funkció

Képes banner funkció

A Post Affiliate Pro mindenféle képes bannert támogat. A banner hirdetések számos méretben elérhetőek, de gyakran 460x60 pixeles téglalapok.

2 perc olvasás
ImageBanners AffiliateMarketing +2

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface