CPS funkció

CPS funkció

CPS AffiliateMarketing Commissions DigitalMarketing

CPS

Elérhető:

Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network

CPS Feature

Mi az a CPS?

A Cost per sale (CPS), más néven pay-per-sale (PPS), az egyik legelterjedtebb fizetési módszer termékek népszerűsítésére. Ebben a modellben a partnerek minden ügyfél által végrehajtott eladás vagy kívánt művelet után jutalékot kapnak. Minden eladás nyomon követhető a kampány során, és ezt használják fel a hirdetési költség kiszámításához. Ez a költség általában úgy kerül meghatározásra, hogy a kampány teljes költségét elosztják az eladások számával.

CPS a Post Affiliate Pro-ban

A CPS az egyik leggyakrabban követett hirdetési modell, amelyet digitális vagy fizikai termékeket értékesítő webáruházak alkalmaznak. A Post Affiliate Pro-ban a kereskedők testre szabhatják a követési módszereket saját igényeik szerint. A CPS modellel való munka egyszerű: általában kampányok és promóciós anyagok beállításával, valamint weboldalad integrálásával kezded, beillesztve egy kattintáskövető kódot , valamint egy eladáskövető kódot . A kattintáskövető kódok szükségesek a partner ajánlások követéséhez, az eladások nyomon követéséhez pedig ezeket a kódokat be kell építeni a landing oldaldra. A fent említett követőkódok generálják a jutalékot a hivatkozó partner számára, amikor eladás történik.

A CPS használatának előnyei

A CPS hirdetési modell könnyű testreszabhatósága és számos, online vállalkozások számára nyújtott előnye miatt elterjedt. Nézzük meg, mik ezek közül néhány!

A CPS hirdetési modell:

  • Minimalizálja a marketing- és hirdetési költségeket
  • Növeli a forgalmat és az új ügyfelek megszerzését
  • Alacsony kockázatú stratégiát kínál új ügyfelek bevonzására
  • A CPS modellben csak akkor fizetünk jutalékot, ha eladás történik, így a kiadások könnyen nyomon követhetők a kiadók számára
  • Széleskörű elérést biztosít kampányodnak, hiszen affiliate hálózatodon keresztül több százezer potenciális ügyfelet érhetsz el
  • A CPS lehetővé teszi IP-címek és gyanús viselkedésű kattintások tiltását, így erős csalásvédelmet biztosít

Gyakran ismételt kérdések

Mi a különbség a CPS és a CPI között?

Az eladás utáni költség (CPS) egy olyan hirdetési modell, amelyben a partnerek minden általuk generált eladás után jutalékot kapnak. Telepítésenkénti költség (CPI) esetén a partnerek csak akkor kapnak jutalékot, ha egy sikeres telepítés (például mobilalkalmazás telepítése) megtörtént.

Mit jelent a CPL és a CPS?

Mindkét kifejezés elsősorban a digitális marketingben használt hirdetési modellekre utal. A CPS az eladás utáni költséget jelenti, vagyis a partnerek csak sikeres eladás után kapnak jutalékot. A CPL a leadenkénti költséget jelenti, amikor a hirdetők csak akkor fizetnek jutalékot a partnereknek, ha egy feliratkozás vagy minősített regisztráció (pl. hírlevélre) megtörtént.

Foglalj időpontot személyes konzultációra

Tudd meg, hogyan segíthet vállalkozásodnak a Post Affiliate Pro, és hogyan növelheti az affiliate marketinged sikerességét.

Tudjon meg többet

Eladás Alapú Költség (CPS)

Eladás Alapú Költség (CPS)

Az eladás alapú költség (CPS) egy teljesítményalapú fizetési módszer az affiliate marketingben, ahol a kereskedők minden generált eladás után jutalékot fizetnek...

5 perc olvasás
AffiliateMarketing CPS +3
CPC funkció
CPC funkció

CPC funkció

Használható a CPC hirdetési modell a Post Affiliate Pro-ban? Olvassa el, hogyan használhatja pontosan, és hogyan segítheti vállalkozását.

2 perc olvasás
CPC AffiliateMarketing +3
Eladás utáni jutalék (PPS)

Eladás utáni jutalék (PPS)

Az eladás utáni jutalék (PPS) egy teljesítményalapú affiliate marketing modell, amelyben a hirdetők minden, az affiliate promóciós tevékenységei által generált ...

4 perc olvasás
AffiliateMarketing PPS +3

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface