Eladás Alapú Költség (CPS)
Az eladás alapú költség (CPS) egy teljesítményalapú fizetési módszer az affiliate marketingben, ahol a kereskedők minden generált eladás után jutalékot fizetnek...

Mi az a CPS, hogyan használhatod a Post Affiliate Pro-ban, és milyen előnyöket jelent vállalkozásod számára – mindezt megtalálod ebben a cikkben.
Elérhető:
Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
A Cost per sale (CPS), más néven pay-per-sale (PPS), az egyik legelterjedtebb fizetési módszer termékek népszerűsítésére. Ebben a modellben a partnerek minden ügyfél által végrehajtott eladás vagy kívánt művelet után jutalékot kapnak. Minden eladás nyomon követhető a kampány során, és ezt használják fel a hirdetési költség kiszámításához. Ez a költség általában úgy kerül meghatározásra, hogy a kampány teljes költségét elosztják az eladások számával.
A CPS az egyik leggyakrabban követett hirdetési modell, amelyet digitális vagy fizikai termékeket értékesítő webáruházak alkalmaznak. A Post Affiliate Pro-ban a kereskedők testre szabhatják a követési módszereket saját igényeik szerint. A CPS modellel való munka egyszerű: általában kampányok és promóciós anyagok beállításával, valamint weboldalad integrálásával kezded, beillesztve egy kattintáskövető kódot , valamint egy eladáskövető kódot . A kattintáskövető kódok szükségesek a partner ajánlások követéséhez, az eladások nyomon követéséhez pedig ezeket a kódokat be kell építeni a landing oldaldra. A fent említett követőkódok generálják a jutalékot a hivatkozó partner számára, amikor eladás történik.
A CPS hirdetési modell könnyű testreszabhatósága és számos, online vállalkozások számára nyújtott előnye miatt elterjedt. Nézzük meg, mik ezek közül néhány!
Az eladás utáni költség (CPS) egy olyan hirdetési modell, amelyben a partnerek minden általuk generált eladás után jutalékot kapnak. Telepítésenkénti költség (CPI) esetén a partnerek csak akkor kapnak jutalékot, ha egy sikeres telepítés (például mobilalkalmazás telepítése) megtörtént.
Mindkét kifejezés elsősorban a digitális marketingben használt hirdetési modellekre utal. A CPS az eladás utáni költséget jelenti, vagyis a partnerek csak sikeres eladás után kapnak jutalékot. A CPL a leadenkénti költséget jelenti, amikor a hirdetők csak akkor fizetnek jutalékot a partnereknek, ha egy feliratkozás vagy minősített regisztráció (pl. hírlevélre) megtörtént.
Tudd meg, hogyan segíthet vállalkozásodnak a Post Affiliate Pro, és hogyan növelheti az affiliate marketinged sikerességét.
Az eladás alapú költség (CPS) egy teljesítményalapú fizetési módszer az affiliate marketingben, ahol a kereskedők minden generált eladás után jutalékot fizetnek...
Használható a CPC hirdetési modell a Post Affiliate Pro-ban? Olvassa el, hogyan használhatja pontosan, és hogyan segítheti vállalkozását.
Az eladás utáni jutalék (PPS) egy teljesítményalapú affiliate marketing modell, amelyben a hirdetők minden, az affiliate promóciós tevékenységei által generált ...