CPL vs CPS: A Cost Per Lead és Cost Per Sale modellek megértése
Ismerje meg a CPL (Cost Per Lead) és CPS (Cost Per Sale) affiliate marketing modellek közötti különbségeket. Tudja meg, melyik modell működik legjobban vállalko...

Mi az a CPS, hogyan használhatod a Post Affiliate Pro-ban, és milyen előnyöket jelent vállalkozásod számára – mindezt megtalálod ebben a cikkben.
Elérhető:
Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
A Cost per sale (CPS), más néven pay-per-sale (PPS), az egyik legelterjedtebb fizetési módszer termékek népszerűsítésére. Ebben a modellben a partnerek minden ügyfél által végrehajtott eladás vagy kívánt művelet után jutalékot kapnak. Minden eladás nyomon követhető a kampány során, és ezt használják fel a hirdetési költség kiszámításához. Ez a költség általában úgy kerül meghatározásra, hogy a kampány teljes költségét elosztják az eladások számával.
A CPS az egyik leggyakrabban követett hirdetési modell, amelyet digitális vagy fizikai termékeket értékesítő webáruházak alkalmaznak. A Post Affiliate Pro-ban a kereskedők testre szabhatják a követési módszereket saját igényeik szerint. A CPS modellel való munka egyszerű: általában kampányok és promóciós anyagok beállításával, valamint weboldalad integrálásával kezded, beillesztve egy kattintáskövető kódot , valamint egy eladáskövető kódot . A kattintáskövető kódok szükségesek a partner ajánlások követéséhez, az eladások nyomon követéséhez pedig ezeket a kódokat be kell építeni a landing oldaldra. A fent említett követőkódok generálják a jutalékot a hivatkozó partner számára, amikor eladás történik.
A CPS hirdetési modell könnyű testreszabhatósága és számos, online vállalkozások számára nyújtott előnye miatt elterjedt. Nézzük meg, mik ezek közül néhány!
Az eladás utáni költség (CPS) egy olyan hirdetési modell, amelyben a partnerek minden általuk generált eladás után jutalékot kapnak. Telepítésenkénti költség (CPI) esetén a partnerek csak akkor kapnak jutalékot, ha egy sikeres telepítés (például mobilalkalmazás telepítése) megtörtént.
Mindkét kifejezés elsősorban a digitális marketingben használt hirdetési modellekre utal. A CPS az eladás utáni költséget jelenti, vagyis a partnerek csak sikeres eladás után kapnak jutalékot. A CPL a leadenkénti költséget jelenti, amikor a hirdetők csak akkor fizetnek jutalékot a partnereknek, ha egy feliratkozás vagy minősített regisztráció (pl. hírlevélre) megtörtént.
Tudd meg, hogyan segíthet vállalkozásodnak a Post Affiliate Pro, és hogyan növelheti az affiliate marketinged sikerességét.
Ismerje meg a CPL (Cost Per Lead) és CPS (Cost Per Sale) affiliate marketing modellek közötti különbségeket. Tudja meg, melyik modell működik legjobban vállalko...
Ismerje meg, hogyan számíthatja ki az értékesítésenkénti költséget (CPS) átfogó útmutatónkkal. Fedezze fel a képletet, valós példákat és optimalizálási stratégi...
Az eladás alapú költség (CPS) egy teljesítményalapú fizetési módszer az affiliate marketingben, ahol a kereskedők minden generált eladás után jutalékot fizetnek...
Sütik Hozzájárulás
A sütiket használjuk, hogy javítsuk a böngészési élményt és elemezzük a forgalmunkat. See our privacy policy.
