
Jutalékcsoportok funkció
Hozzon létre korlátlan számú csoportot minden kampányban, és válassza szét hatékonyan partnereit (pl. teljesítmény alapján) a Post Affiliate Pro jutalékcsoporto...

Mi motiválja a partnereket, és melyek a legjobb marketingstratégiák, amelyekkel ösztönözhetjük őket? Ismerje meg, hogyan fizetheti ki a partnereit a lehető legjobban a Post Affiliate Pro-val.
Elérhető a következő termékekben: Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
Jutalék nélkül az affiliate marketing csak multi-level marketing lenne. Az affiliate jutalékok motiválják a partnereket, akiknek tevékenysége befolyásolja az eladásokat, konverziókat és a leadeket. A Post Affiliate Pro egy világszínvonalú partnerkezelő szoftver, amely minden lehetséges lehetőséget kínál, hogy ne csak jutalmazza partnereit, hanem marketingstratégiáin keresztül ösztönözze is őket. A Post Affiliate Pro ebből a szempontból valóban egyedülálló szoftver. Az alábbiakban felsoroljuk, hogyan fizethet a partnereinek.
Az akció alapú jutalékokkal meghatározhatja, hogy milyen esemény után jár jutalék, például regisztráció, feliratkozás vagy más egyedi helyzetek.
A legtöbb affiliate szoftver csak eladásokat vagy leadeket képes követni. A Post Affiliate Pro-val minden egyes partnerei által végrehajtott műveletet nyomon követhet, és ezek alapján fizethet jutalékot.
A jutalékmértékek ösztönzik a partnereket, így a kereskedő felelőssége, hogy folyamatosan elkötelezettek maradjanak. Jutalékmérték szabályozásával vonzóvá teheti programját, és kreatív promóciókra ösztönözheti partnereit. A partnerek mindent megtesznek, hogy a látogatók azokat a lépéseket tegyék meg, amelyek után ők jutalékot kapnak.
A jutalékcsoportok funkció segítségével kampányon belül minden partnerhez egyedi jutalékot rendelhet. Ezzel a funkcióval a partnerek csoportokra oszthatók. Például a VIP partnerek magasabb jutalékot kaphatnak, mint a többi partner. A Post Affiliate Pro rendszerében nincs korlátja annak, hány partnert rendelhet egy kampányhoz.
Az Élethosszig tartó jutalék egy bővítmény, amely kiterjeszti a Post Affiliate Pro lehetőségeit, így hosszú távú jutalékokat biztosít egy meghatározott végdátumig. Ha egy felismerhető ügyfél vásárol, a rendszer azonosítja a hivatkozó partnert, és jutalékot generál számára, akkor is, ha az ügyfél már nem kattintott ismét az affiliate linkre /bannerre, vagy másik eszközt használt.
A legjobb partnerek szívesen jelentkeznek élethosszig tartó jutalékokra, mivel ezek lassabban térülnek meg. Az értékesítési tölcsér fejlesztése a hideg látogatókból bevételt generálni kulcsfontosságú egy sikeres affiliate számára. A profi partnerek ezt tudják, és hajlandók befektetni a bevételi forrás fejlesztésébe.
A Post Affiliate Pro segítségével akár 100 jutalékszintet is beállíthat a többszintű marketingprogramjához. Például, ha egy partner új eladást hoz, a szülő ugyanakkora százalékot kap az összegből, mint a partner , aki az eladást hozta (ha egy termék ára 100 €, és mind az 1. szint, mind a 2. szint 10%-os jutalék, akkor mindkét fél 10 €-t kap). Ezeket az értékeket szabadon módosíthatja.
Az affiliate marketing megkönnyíti a termékek piacra vezetését, és a partnerek tisztességes passzív jövedelmet szerezhetnek a kampányokban való részvétellel.
Teljesítmény alapú jutalmak esetén különböző feltételeket állíthat be, például ha egy partner elér egy meghatározott számú eladást, automatikusan jutalmat (pl. bónusz jutalékot) kaphat. Ezek a jutalmak ismétlődőek is lehetnek (hetente, havonta, negyedévente stb.).
A legjobb partnereket a Post Affiliate Pro mérőszámainak segítségével azonosíthatja, például a legjobb partnerek riport funkcióval.
Ismétlődő jutalékokkal partnereit rendszeres befizetések, például tárhely vagy tagsági díjak után is jutalmazhatja. Az ismétlődő jutalékokat ugyanazzal a rendelési azonosítóval ismeri fel a rendszer.
Ennek a funkciónak köszönhetően a Post Affiliate Pro automatikusan képes ismétlődő jutalékokat generálni a partnerei számára meghatározott időszakonként (naponta, hetente, havonta stb.) vagy amíg úgy nem dönt, hogy leállítja őket, még akkor is, ha a fizetési szolgáltatója nem támogatja a visszahívásokat. Ismétlődő jutalék nem rendszeres időközönként is generálható (például 47 nap után). Ez csak akkor érvényes, ha értesítés érkezett a sikeres fizetésről.
A Megosztott jutalék lehetővé teszi, hogy minden olyan partnert jutalmazzon, aki hozzájárult egy adott eladáshoz. A Post Affiliate Pro volt az első, amely ezt a funkciót bevezette.
Mivel partnerei minden általuk közvetített eladás után jutalékot kapnak, motiváltak lesznek a folyamatos és elkötelezettebb promócióra, ami idővel magasabb jutalékmértéket eredményez.
Az eladás utáni jutalék, más néven eladásonkénti költség (CPS) , az egyik legjobb hirdetési modell termékei népszerűsítésére.
Az eladást csak akkor írják jóvá a partnereknek, ha ténylegesen megtörtént. A hirdetési költségek az összes értékesítés után kerülnek kiszámításra.
A CPS használata a Post Affiliate Pro-ban egyszerű. Mindössze annyit kell tennie, hogy a weboldalát integrálja egy kattintáskövető kóddal, amely lehetővé teszi az értékesítések nyomon követését a kezdő kattintástól a vásárlásig. Ezekkel a kódokkal nyomon követhető a konverziók forrása is, például közösségi média hirdetésből vagy egyedi hivatkozásból. Így biztosíthatja, hogy jutalékot azoknak a partnereknek fizet, akik ténylegesen generálták az eladásokat.
A CPS modell előnyei közé tartozik a hirdetési költségek csökkentése, a célközönség bővítése és a márkaismertség növelése.
A CPC, vagyis a kattintásonkénti fizetés (PPC) , egy olyan hirdetési forma, amelynél a partnerek minden egyes kattintás után jutalékot kapnak a kereskedő bannerére/hirdetésére.
Ennek a jutaléktípusnak a használatához a Post Affiliate Pro-ban kattintáskövető kódot kell integrálnia a landing oldalaiba, hogy a kattintások sikeresen nyomon követhetőek legyenek. Ha „kattintásonkénti” jutalék van beállítva, a jutalék mind egyedi, mind ismétlődő kattintás esetén keletkezik. Ha csak egyedi kattintásokért szeretne jutalékot fizetni, ezt a kampánybeállításokban módosíthatja.
Ennek a hirdetési modellnek legfőbb előnye a költséghatékonyság, testreszabhatóság, valamint az, hogy számos platformon új közönséget érhet el.
A jutalék az, amit a partnerek a termék vagy szolgáltatás népszerűsítéséért kapnak. A partnerek csak akkor kapnak jutalékot, ha az ügyfelek meghatározott műveleteket hajtanak végre (eladás, lead, kattintás stb.).
Több partnerfa esetén önállóan meghatározhatóak a jutalékok többszintű jutalékfizetési módszerekkel.
Tapasztalja meg, hogyan növelhetik jutalékstruktúráink és fejlett funkcióink partnerprogramja eredményességét. Kezdje el az ingyenes próbaidőszakot még ma!
Hozzon létre korlátlan számú csoportot minden kampányban, és válassza szét hatékonyan partnereit (pl. teljesítmény alapján) a Post Affiliate Pro jutalékcsoporto...
Határozza meg azokat a műveleteket, amelyek meghatározzák, mikor kerülnek kifizetésre a jutalékok, például „műveletenként”, „kattintásonként” és számos egyéb „p...
Az ismétlődő jutalékok jutalmazzák partnereit az ismétlődő kifizetések után. A jutalékok automatikusan generálhatók egy adott időszak alatt.




