
Hogyan fejleszthető egy partnerprogram promóciók segítségével
Ismerje meg, hogyan növelheti partnerprogramja eredményességét stratégiai promóciókkal és különleges ajánlatokkal. Fedezze fel a legjobb gyakorlatokat a cashbac...
Ismerj meg 9 cselekvésre ösztönző e-mail marketing tippet affiliáltaknak, amelyekkel növelheted az elköteleződést, építheted a kapcsolatokat és hatékony stratégiákkal, eszközökkel fokozhatod a konverziót.
Az e-mail marketing kiváló stratégia az affiliáltak számára. Felépítheted a feliratkozói listádat, növelheted a forgalmat az oldaladra, majd onnan továbbíthatod őket arra a helyre, ahol a vásárlás megtörténik. Ez pedig bevételt jelent számodra. Azonban van helyes és helytelen módja is az e-mail marketing megközelítésének. Ez az útmutató nem arra tanít, hogyan spammelj embereket, mert az egy hatástalan stratégia és csak az idődet pazarolod vele. Íme kilenc e-mail marketing tipp affiliáltaknak, amelyek valóban eredményeket hoznak.
„A pénz a listában van” – tartja a mondás az e-mail marketing világában, de ez nem teljesen igaz. Valójában a pénz azokban a kapcsolatokban van, amelyeket a listádon lévő emberekkel ápolsz.
„Nem sok értelme van megpróbálni eladni valamit valakinek, mielőtt kiérdemelnéd a bizalmát, megértenéd a kihívásait és a vágyait, valamint értékes információt adnál neki. Ezek a kapcsolatok úgy épülnek, ha odafigyelsz rájuk, válaszolsz a kérdéseikre, aggályaikra, és nem csak promóciókkal bombázod őket nap mint nap” – tanácsolja James Robertson, e-mail marketingszakértő az Essayroótól.
Ha úgy kezeled a feliratkozókat, mint megbecsült barátokat és ügyfeleket, és mellé érdekes, értékes tartalmat nyújtasz, akkor tudsz valódi kapcsolatot építeni.
A legnagyobb hiba, amit affiliáltak elkövetnek, hogy túl sokat próbálnak értékesíteni a feliratkozóiknak. Nem kell mindig eladnod, fontos, hogy rendszeresen megtörd ezt minőségi tartalommal. Minden négy érdekes tartalmú e-mail után küldj egyet, ami értékesítési célú. A vásárlóid értékelni fogják, hogy nem csak azért vagy, hogy telespammeld a postaládájukat. Az emberek akkor örömmel nyitják meg az e-mailjeidet, ha jó tartalmat várnak, és pozitív érzésekkel gondolnak a márkádra , amikor mégis küldesz egy értékesítési ajánlatot.
„A lista szegmentálása növeli a konverziós arányokat, emeli az átkattintási arányt, és több embert tart a feliratkozók között. A szegmentálás azt jelenti, hogy a feliratkozóidat viselkedésük alapján különböző csoportokba rendezed” – magyarázza Peggy Kelly, affiliált menedzser az Academizednél.
Az olyan eszközök, mint a GetResponse kiválóak az ilyen viselkedés nyomon követésére. Olyan e-maileket küldhetsz az embereknek, amelyek az alapján kerülnek kiválasztásra, hogy korábban milyen linkekre kattintottak. A GetResponse e-mail marketing szoftver lehetővé teszi, hogy beállíts bizonyos e-maileket, amelyek csak azoknak a feliratkozóknak mennek ki, akik egy adott mintázat szerint kattintottak linkekre. Így mindenki olyan e-maileket kap, amelyek tényleg relevánsak az érdeklődési körük számára.
Az emberek szeretik a hiteles történeteket, ezért légy őszinte a feliratkozóiddal. Mesélj a kudarcaidról és a sikereidről, arról, hogyan jutottál el oda, ahol most vagy. Ha az emberek azt érzik, hogy te is ültél már az ő helyükön, érzelmi kapcsolatot teremthetsz velük. Mindenki szereti a jó sikertörténeteket; inspirálnak, és azt az érzést keltik az emberekben, hogy ők is képesek leküzdeni a nehézségeket és sikert elérni.
Az írás nem mindenkinek megy könnyen, ezért ne félj segítséget kérni a szakértőktől. Íme néhány forrás a kezdéshez:
A lead magnetek olyan ingyenes ajándékok, amelyeket a feliratkozók a listádhoz való csatlakozásért cserébe kapnak, és ezek nagyon hatékonyak a feliratkozóid számának gyors növelésében. Gondolj arra, hogy akár több lead magnetet is kínálsz, hiszen valószínűleg több altémáról is készítesz tartalmat. Bármilyen témáid is vannak, több érdeklődőt és leadet generálsz, ha többféle leadet kínálsz, így többféle célcsoportot is megszólíthatsz.
Sokan azt gondolják, hogy jobb hetente csak néhányszor e-mailezni, hogy ne idegesítsék a feliratkozókat. De amíg minőségi tartalmat adsz, valójában előnyösebb, ha minden nap küldesz e-mailt. Az emberek hozzászoknak a napi e-mailekhez, el is várják őket, sőt, valószínűleg várják a tartalmadat. Ha rászoktatod az embereket, hogy minden nap megnyissák az e-mailjeidet, látni fogod, hogy nőnek az eladásaid. Csak ne promótálj minden nap (emlékezz a négy az egyhez szabályra), mert akkor gyorsan elveszítheted a feliratkozókat.
Mivel affiliált vagy, tudod, hogy a célod az, hogy behozd az embereket az oldaladra, majd továbbirányítsd őket a vásárlás helyére. Más szóval, az emberek nem sok időt töltenek az oldaladon; ezért nagyon gyorsan meg kell szerezned az e-mail címüket, mielőtt elnavigálnának tőled. A popupok erre kiválóan alkalmasak. Legyen egy popupod, ami azonnal megjelenik, amikor valaki a főoldaladra érkezik. Ne felejts el A/B tesztelést végezni a popupodon, hogy megtudd, melyik működik a legjobban a látogatóid körében.
Mindenki tudja, hogy a feliratkozó űrlapot a navigációs oszlop tetejére érdemes tenni. De gondoltál már arra, hogy elhelyezz egyet a weboldal láblécében és a Rólunk oldalon is? A Rólunk oldalak nagyon magas feliratkozási aránnyal rendelkeznek, ezért mindenképp helyezz el itt is egy feliratkozó űrlapot, hogy bővítsd a listádat.
Az e-mail marketing rendkívül hatékony stratégia lehet affiliáltak számára, ha helyesen alkalmazod. Az e-mail marketing nem az emberek spammeléséről szól, hanem kapcsolatok építéséről, jó tartalom készítéséről, valamint az olyan eszközök, mint a popupok és feliratkozó űrlapok okos használatáról. Használd ezt a kilenc e-mail marketing tippet, hogy valóban eredményeket érj el affiliáltként.
Fókuszálj a kapcsolatok építésére a feliratkozóiddal, kerüld a túlzott értékesítést, szegmentáld a listádat a jobb célzás érdekében, kínálj értékes lead magneteket, rendszeresen küldj minőségi tartalmat, és használj eszközöket az e-mail szövegek javításához.
Az affiliáltaknak ajánlott akár naponta is e-mailezniük, ha minőségi tartalmat nyújtanak, így szokást alakítva ki a feliratkozókban és növelve az elköteleződést, de kerülni kell a folyamatos promóciót minden egyes e-mailben, hogy ne iratkozzanak le sokan.
A lead magnet egy ingyenes ajándék vagy értékes forrás, amelyet a feliratkozók e-mail címükért cserébe kapnak. Segít gyorsan bővíteni a listádat, és olyan célzott érdeklődőket vonz, akik a te piacod iránt érdeklődnek.
Az affiliáltak popupokat használhatnak, hogy gyorsan megszerezzék a látogatók e-mail címét, mielőtt azok elhagynák az oldalt, és stratégiailag helyezzenek el feliratkozó űrlapokat a nagy forgalmú területeken, például a weboldal láblécében és a Rólunk oldalon, hogy maximalizálják a feliratkozásokat.
Grace Carter tartalommarketinget kurál az AustralianReviewer és a Top Canadian Writers weboldalakon. Segít tartalomírásban, lektorálásban és szerkesztésben, valamint e-mail kampányokat állít be.
Használd ki ezeket a bevált tippeket és eszközöket, hogy maximalizáld affiliált marketing eredményeidet. Kezdj el ma erősebb kapcsolatokat és magasabb konverziókat építeni!
Ismerje meg, hogyan növelheti partnerprogramja eredményességét stratégiai promóciókkal és különleges ajánlatokkal. Fedezze fel a legjobb gyakorlatokat a cashbac...
Egy affiliate e-mail marketing kampány elindítása kezdetben kihívást jelenthet. Nézze meg affiliate tippjeinket a sikeres e-mail kampányhoz.
Az affiliate kampányaidból származó adatok igazi aranybánya. Ismerd meg a kampányaid optimalizálásának gyakorlati módjait – ideértve a forgalmat, a tartalmat, a...