Mi az a SERP?
A keresőmotor találati oldala egy olyan weboldal, amely egy keresőmotor eredményeként jelenik meg egy keresési lekérdezés után. Megjeleníti a legjobb találatokat a keresett kifejezésre.
A SERP alapvető összefoglalót biztosít minden egyes talált cikkről. Ez az összefoglaló tartalmazza a weboldal címét és néhány mondatot az oldal tartalmáról. A keresési lekérdezésnek megfelelő kulcsszavakat is félkövéren jeleníti meg.
A keresőmotor eredményoldalán kétféle találat található: organikus és szponzorált. Az organikus eredmények azok, amelyeket a keresőmotor talált, és megfelel a kulcsszavaknak. A szponzorált találatok nem függenek a keresési lekérdezéstől, és reklámként szolgálnak azoknak a cégeknek, akik megvásárolták őket.
Ismerje meg a PageRank jelentőségét a Google keresési rangsorolásában! Fedezze fel, hogyan befolyásolja a weboldal tekintélye és a linkek minősége a helyezését, és hogyan használhatja a ‘nofollow’ címkét a PageRank értékének megőrzésére. Látogasson el a Post Affiliate Pro oldalára további részletekért és ingyenes fiók létrehozásához!
Fedezze fel a Post Affiliate Pro-nál a SOC (Versenyerő) fogalmát, amely segít megérteni, webhelye mennyire jól rangsorolhat egy adott kulcsszóval. Tudjon meg többet a verseny erejéről és annak hatásairól, hogy sikeresen javítsa keresőmotoros pozícióját! Készítse el fiókját ingyen, és egyeztessen egy személyes konzultációt, hogy megtudja, milyen előnyöket kínálhat vállalkozásának.