Mi az átkattintási arány?
Az átkattintási arány vagy a CTR azt a műveletet fejezi ki, amikor valaki rákattint a reklámanyagra, és a felhasználó átkerült a kereskedő webhelyére. Az átkattintási arány egy olyan mérőszám, amely segít annak elemzésében, hogy a kampány hatékony és jó-e.
Könnyen kiszámítható az átkattintási arány. Csak el kell osztani a promóciós anyagokra (bannerek, szöveges linkek) leadott kattintások számát a megjelenítések számával. Most elemezheti hirdetési kampánya sikerét.
Zarina Tungushbayeva és a Post Affiliate Pro jellemzői és funkciói, beleértve az affiliate kapcsolatokat és az affiliate menedzser önéletrajzát. Ingyenes próbaverzió és kapcsolatfelvételi lehetőségek állnak rendelkezésre. A webhely használatáról szóló sütik használatát említi, valamint egy linket a sütikre vonatkozó adatvédelmi irányelvhez. A Post Affiliate Pro számos funkciót kínál, beleértve az integrációs módszereket és a mobil alkalmazásokat. A vállalat széles körű affiliate kapcsolatokat kínál, és lehetőséget biztosít a kapcsolatfelvételre az ügyfelekkel.
További automatizálási lehetőségek
Az automatizálás az, ami megkülönbözteti az újoncokat és a veteránokat. Tudja meg, miért.